to- you- all- who- said-usa- is-impossible

2015, welcome! Året jag väntat på! Why? För om 12 dagar åker jag och min käreste till USA. Min jäkla dröm sen 15 år tillbaka ska äntligen få uppfyllas, men den personen som betyder mest i mitt liv. Hur bra låter inte det? Är även Kamils dröm att åka dit så båda har något att ta vara på när vi är där. Efter staterna är det väl också tänkt att vi ska hinna med Hawaii, wiiiie. Har så mycket resfeber att kroppen går på högvarv! 
Har alltid haft 2 stora drömmar som ni vet: 1. Resa runt i Usa 2. Bli skådespelerska/ eller va med iaf 1 film. 

I morgon ska jag hem till Torsby och fira jul och säga hejdå till nära och kära. Julen spenderades i Finland hos Kamils mamma och därav blir det en fortsättning på julen hemma. På torsdag har jag en jobbvecka kvar innan planet lyfter redan dagen efter. Är otroligt mycket som ska hinna göras under dessa 12 dagar att jag inte vet vilket håll jag ska sträcka handen åt eller hinna med att ta andetag.
Nu väntar jag på att min stiliga man ska komma hem, har inte sett han i år än så hoppas natten blir mer än underbar. ♥

Bjuder på en fin bild från julafton :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0