like a housewife

I morse hade jag gjort min sista natt för denna veckan, nu ledigt en vecka. Beger mig hem mot Värmlandskogarna i morgon eftermiddag, men först unna mig lite shopping och fixa det sista här hemma. Håller på att storstäda lägenheten här i Oslo tills mina sambos kommer tillbaka.
Hela dagen har bestått av städning och tvättning av kläder, pustade ut lite nu på kvällskvisten till ett glas vitt & Andra Avenyn. 

Någon mer som är rädd för åska? Jag är så rädd att jag typ förbereder grejer om det skulle slå ned i hemmet, Lyckas ALLTID vara ensam hemma när det är dom värsta & närmsta smällarna också, jag gråter rent ut sagt. Haha ja det är t ö n t i g t. Ikväll var en sådan kväll igen, förra gången slog det ner i några hus längre bort så blev lite extra skraj. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0