welcome 2013

2013 har anlänt, välkommen!
har inte berättat hur dom första gångerna på jobbet i Branäs varit; helt okej jobb :D fick städa i vrsta lyxstugan uppe på berget med Lälle i söndags så jag fick bara en jäkla flyttkänsla....vill nu.

12 dagar kvar tills jag, familjen+farmor åker till Egypten! och när jag kommer hem tillbaka är jag i Sverige i typ 2 dagar bara så drar jag till grannlandet på jobb. jättenervös och lite sadface att vardagen kommer se heeelt annorlunda ut och kommer sakna så himla många :( men tror det kommer bli jättebra när jag väl lärt känna massa nya personligheter. så nuuu börjar livet, igår var det exakt 8 månader tills jag blir 20. börjar känna mig gammal! haha
 
hur har erat nyår varit? mitt spenderades med Ellen och graBBgänget uppifrån..som vanligt då, ha-ha. sen in på Branäs där både jag och Ellen missade 12-slaget! lyckat?. nämen det var det bästa nyåret hittills i mitt liv må jag säga, kom hem runt halv 7 till Likenäs och jag&Ellen låg och dividerade som vanligt i timvis. ringde hela världen tror jag och skrattade i öronen på folk. förlåt för det isf om du känner dig träffad! 
 
jag hoppas detta året bjuder på mång nya möjligheter, känns som om just för att nu börjar jag med arbetslivet där det kan ske många förändringar och få mig att göra val jag inte kunnat eller velat gjort om jag inte haft jobb och möjligheten! året har hittills bara börjat bra förutom att bilen inte gick igenom besiktningen igår men det går ju att lösa snabbt iaf! ta hand om er alla och hoppas ni får en bra start på året och god fortsättning ♥
 
        
      
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0