på 24 timmar. 12 i bil.

igår mina vänner! var jag iväg på en Norgetrip på cirka 60 mil som Jag körde, trött? dubbelJA. blev Jessheim-Oslo-Holmlia-Jessheim-HEM IGEN. åwh maJJ gaDD sikken lång dag. var hemma klockan 1 i morse, somnade snabbt och sov som en prinsessa! även fast jag inte låg sked. haha.
i alla fall...kollade på en lägenhet i Jessheim som jag ska dela med 2 andra tjejer, verkar jättetrevliga och omtänksamma :))) dom jobbar också på Gardemoen och är lika gamla så detta blir nog superduper!
så i början på februari drar jag till grannlandet och jobbar på Gardemoen, har faktiskt inte nämnt för er än att det 100% är färdigt att jag fått jobb där nu men så är det :D och att få bo i finfina Jessheim känns mer än underbart! 
Olso igår- var på en säkerhetskurs inför jobbet, har 2 kurser kvar som ska göras i slutet av Januari...drar ju som sagt utomlands på måndag!!!! skönt med semester sisådär innan jobblivet börjar på riktigt. 
Holmlia- ja där existerar Patrik(den starke ha-ha-ha)s lya! så kikade in en snabbis där Också. fattar inte att vi hann med allt ens. vi? Ja, jag hade med mig Ellen och Kevin som sällskap. tackar för det! kunde ha blivit ihjälgasad på hemvägen när Kevins mage var full av Makrill. så himla otäckt varje gång han skulle lägga på en brakis. haha! tokfrans. mmmH åsså körde jag på en vit fin hare, nästan! ivrig och jävlig som han var saxar den vägen. nääääj men nu kännner jag väl att jag är på G och får bara helt enkelt invänta allt och njuta av Egypten så länge!
tänkte snart gå och lägga mig för ska upp kl halv 9 till MiROi och arbetsförmedlingen...>< ingen skönthessömn inatt inte!
idag sov jag tll halv 3, lagade mat, började packa resävksan, klippet Emma, skulle ha klippt mig med men får bli i morgon tror jag. förresten! i morgon tänkte jag gå på en innebandyträning med tjejerna tillbaka, kommer va otroligt skönt! får bli som ett adjö ♥ *tår.
 
 
här är världens godaste alkoholfria läskedryck. dock Norsk.
min favvo. snart får jag bättre tillgång!
          
          
                                           riktigt fin vinter i träden nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0