on our way to Idrefjäll

nyårsdagen- hann knappt komma hem från Likenäs så ringer puttrik och frågar om vi ska dra till Idre...mmhm å vem fick köra tror ni? inte var det väl jag som fick skippa alkoholen upp? hem med för den delen
haha. kan ha varit en av dom bästa trip-erna jag varit på! vilket härligt gäng som redan var där i stugan när vi kom. -enbart öppedalinger (sörfinner. whatever.) 1 endaste Torsbybo(jag) +12 sörfinner....galet det kändes då, galna typer, roliga typer. mmmH det var busigt där uppe i fjället
 
kommer aldrig glömma sista morgonen vi vaknade då jag fick en chock. 
mansröst; "Du, kan du bli med ut sen? vi har en hel del att diskutera" -du vet vad jag menar!" säger människan jag enbart sagt hej, vad gör du, är du trött?, stör jag?, hejdå och godnatt till?! typ.
 
det samtalet. 
fick mej att bli ett enda stort frågetecken.
jag började garva, rakt upp i graBBens allvarliga ansikte.
kände mig lurad. fastän det var han som hade lurat sig själv eller blivit lurad av någon annan.
vände mej om och gick, tänkte på hans påstående ett flertal gånger efteråt. kunde inte begripa vad han hade gett sig in på.....
 
hahahohohihihehe
 
 
Dennis vs. puTTe i sitt esse
Fredrik&Glenn

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0