kärleksrevolt

som jag sagt tidigare idag; idag är Louise riktigt glad!
jo, just för att Norge ringde...men det gick 4 min efter att jag la på luren så sjönk min fredagsenergi till 0.
jag ar ju alltid sagt att jag aldrig skulle klara mig utan musiken, men ibland är musiken (fan) ett helvete med, när man inte ens kan höra på örongodis utan att tårarna ska falla. sen var det lite där till. fann ett mönster, ni vet inte vad jag menar nu men jag varken kan eller vill förklara.
hatar att dra krattan över gammalt. man ska leva i nuet och se framåt har jag lärt mig. drar man upp dom gamla löven måste man handskas med dom ännu en gång. *problemen*.
 
fredag- vad händer idag? imorgon ligger lusten åt Branäs. helgen är konstig nog oplanerad denna gång...
tur att den bara har börjat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0