JL

John Lennon får stå för dessa meningslösa, fula, megapixel-webbkamera-bilderna!

kände mig som på mittenbilden när vi var tvungna att dela bord häromdagen. eller försökte åtminstone. med andra ord; vara osynlig. ville inte ens se dig med blotta ögat. valet att flytta på sig fanns ju, men jag satt ju där först? och väljer du att dela den närmaste kretsen med en fiende så lider inte jag. det är Jag som är Din fiende, inte tvärtom. jag hatar ingen, men jag kan ha fiender fast så som du är som person resulterar jag att det inte ens är värt att sätta ett namn på, eller en kategori. jag låter alla får vara som dom är för då sparar jag mest energi och kanske blir mer respekterad tillbaka. respekt är fan inget man får här i världen, det förtjänar man. men Visar man ingen, är sannolikheten att man Får någon tillbaka rätt så ytterst liten! här i Sverige är vi för egoistiska, vi har brist på att kunna ge andra komplimanger och äran. vi är sämst på att dela glädjen med någon Annan som gjort något bra, men har man själv varit kungen eller drottningen i något så vill man snabbt bli bekräftad och få berömm. tycker inte om samhället jag, vi är alldeles för stressiga vilket snabbt för folk på dåligt humör, delar negativa trådar som därefter leder till konflikter. varför är vi såna? när dessutom många procentmässigt innerst inne vet varför. vi alla individer känner oss ju bäst själva, varför utnyttjar vi inte det så att mindre problem skapas? ha hört här på "Mia på Grötö" att tar man sig tid att utföra minst en sak väl genomfört när man samtidigt inte hinner med allt man tänkte göra, mår man iaf bättre av det än att man hinner med alla saker halvklara? hon sa det inte exakt så men vad hon berättar om livet tolkade jag henne såhär. jag tycker som hon, jag älskar Mia Skäringer, en vettig Värmlänning med mycket skinn på näsan! 
och på det här vill jag poängtera att livet är bannemej inte för kort för att hinna med allt, för som sagt; planerar man inte alltid allt i sista minuten och har en bra grund, så går det mesta att lösa! dock kan jag hålla med på att ett dygn borde vara längre än 24h ibland. men det är en annan fas
 
ska va en ego-svensk härmed att; tycker ni texten inte stämde med erat tycke om vad budskapet var, skyller vi på John Lennon ikväll, but do you agree skaffar ni trumvirvlar till mig nästa helg och applåderar till tusen Just för att det var jag och mitt hjärta+hjärna som öppnade sig. här&nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0