inatt

dygnade. nästan. håller på att vänja min kropp att vända på dygnet totalt med tanke på jobbtiderna jag kommer ha framöver: mån-mån 22-07. men då får jag ledigt en vecka sen ist, så jag kommer jobba varannan kan man säger, men det räcker nog så väl med 7 arbetsdagar i rad, enbart nätter. men jag är mer än nöjd med detta just för att jag har varit i princip arbetslös sen studenten vilket har gjort att jag varit bra på att vända på dygnet när jag inget har haft att göra. så jag vadle dessa arbetstiderna nu för dom passar mig nog utmärkt.
-tillbaka till att dygna, allt går med lite örongodis-musiken. finns man bra-true-shit så vill man fasiken inte gå och natta kudden heller, Eller om graBBgänget uppehåller en i flera timmar i fb-chatten. haha känner mig som 10 tillbaka ju. men ska man inte leka så länge man kan och låta fantasin, sägs det? tror starkt på det jag.
 
min kropp säger att den vill dygna nu inatt med. eller om det är hjärnan? i vilket fall säger tanken tillsammans med röst ja, eller okej vi kör! så det är väl bara att börja leta i folk spotifylistor efter yummie-tracks så huvudet orkar vara på samma nivå som nu!
 
peace¥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0