i want it that way. u r-member?

tja guys n' g1rLz. jag är lite för snäll ibland jag. för ofta. har jag kommit på. fråga mig inte hurdå eller varför det kommer sig men så är det. har jag bestämt.
fan asså, är så sjukt imponerad av horoskop och dens instämmelse med verkligheten och att det faktiskt Är så. oftast så brukar ju folk läsa horoskop tidigt på morgonen och därmed sätter dom ihop en händelse under dagens gång för att sedan kunna koka ihop en story. jag gör tvärtom, -låter dagen passera och tar ist en titt senare på kvällen. det är ju då man kan resultera sannolikheten. Jungfru som jag är har jag väldigt goda egenskaper, eller som kan va bra att ha i många situationer. en del av dom stämmer också bra in på just den jag är.
jag är fascinerande av horoskop, läser dagens på google, tidningen, text-tvn Varje dag, veckans horoskop på google varje måndag Eller söndag för att se om det stämt överrens med alla upplevelser och händelser. Egenskaper&årshoroskop läser jag någgon dag innan varje nyår, där det kan stå vilka exakta datum det kan hända något speciellt inom en viss kategori, kan ta ett exempel ifjol då jag blev tillsammans med Daniel, i hans årshoroskop Då när vi läste stod det att "5e februari kommer du hitta en ny kärlek", typ, å det var den dagen vi umgicks på fritiden för första gången. så ja...man blir ju lite impad! (och vi läste det första gången flera månader efter vi blev tsm också, så inge fusk där!)
drömtydningar är också något jag har fattat tycke för. måste ha med att göra med min love till Psykologi som ni vet jag lägger ner själen på, typ.- vare gäller beteende och personligheter mest då, vill jag säga! och det är ju just det man får ut av horoskopet med. vanligtvis.
å med det vill jag säga att jag faktiskt ska läsa lite nu. speciellt andras!
brb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0