ansvaret närmar sig

vaknade för en stund sedan av att mobilen vibrerade, jag orkade inte kolla vem som ringde så lät det bara ringa. sen slog det mig en tanke att JAG SKA kolla så jag vände mig snabbt om i sängen och gnuggade ögonen, så hade grannlandet ringt och panik som jag fick, fort upp, dricka vatten, inte låta nyvaken/hes/trött och ringde omedelbart tillbaka. informationen var bara positiv! fick dom arbetstiderna jag ville ha vilket innebär att jag jobbar en vecka, ledig en, jobbar en, ledig en. Kurs ska jag även på till  tisdan i Oslo så om någon har tid och lust får den gääärna följa med som sällskap, ännu bättre om du är en sån som hittar bra där borta. skitbra att kursen inte blir av när jag är utomlands :) 10 jävla dagar kvar nu bara!!!!!
 
sen kan jag berätta för er att jag ska bli moster också :D vill bara att bäsen ska vara ute nu så jag får lite bebismys och snosa, bebisar luktar så gott eller mysigt. en speciell lukt ♥ så i Juni kommer en ny familjemedlem till världen :)
 
syrran och Morgan var på ultraljud igår, hihi...det börjar ta sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0