memories of gold, dyrbara kontakter.

kort möte på arbetsförmedlingen idag, inte ens värt att dra dit. 


sitter och kollar på gamla foton och inser direkt att jag saknarsaknar mina vänner i Rätan, Jämtland. har gått så sjukt lång tid sen sist nu. jag lovade ju mig själv att åka upp samma dag jag fick körkort, men nästa torsdag har jag ägt ett körkort i 1 år men ännu inte fått tummen ur...och dragit dit. ett måste innan årets slut eller i början på våren!
det är bokstavligt talat hemskt när en kontakt med en vän slocknar sakta men säkert. det känns som livet går för fort, man hinner knappt med sig själv och ta reda på vem man är eller vad man vill i livet, och då ska man samtidigt hinna med att spendera tid med nära&kära. som alla säger: livet är FÖR kort!
 
haha, kommer bjuda på cambilder hädanefter ett tag nu bara för jag är såå trött på canon.
å seriöst, man blir snyggare i cam!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0