louise skvallrar

idag känner ja mej såhär snygg typ
 
har gått och blivit förkyld såhär precis innan Torsbymârten. 3 dagar till min födelsedag så på lördag blir det lite mer än att bli salongsberusad. Igår va ja å tjejerna mina å jobbade lite extra (inventering) på Åhléns i Karlstad. rätt kul faktiskt och träffade bra människor att arbeta med! lite shopping på det efteråt då, så fick väl med mig nåt nytt att sätta på mig till helgen + smycken. så allt är spikat och klart, alkoholen som ska förtäras ligger redan på kylning. så förkyningen kom väl som de enda problemet men efter ett par starka ska väl även ja kunna tänka på annat än mej själv. 
 
 
är glad nuja. jag har fått min bästaste pojk-vän, min bästavän tillbaka till min alldeles egen pojkvän. har variit lite hemlig med att berätta det för er men aH. 
det var en kille som frågade mig för att tag sen om man kan va bästavän med sitt ex. jag svarade snabbt ja för Jag&han kunde det. men haha, nu hittade vi tillbaka till det djupare spåret än vänfronten så svarar dig nu ist: ja, fast en som en gång betytt mer än vän kommer alltid va speciell så chansen finns ju att man vill ha ett förhållande igen istället. dit trillade jag nu. hihi. var glad för min skull. 
puss på er alla läsare!

 
måste bara tillägga att även min storasyster trillade dit igen  va de gäller ovanstående. lite komiskt är de ju. på typ, samma gång också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0