ljudet är tillbaka, men jag då?


bara för jag älskar cambilder bjuder jag på ett flertal. har äntligen fått tillbaka mina SkuLLcandy´s så nu kan jag lyssna på musik när folk sover igen. det bästa. utan musiken vore jag fan inget bokstavligt talat. riktiga låtskrivare tar orden ur munnen på mig. dom läser typ mina tankar och känslor, som om dom ville skriva låtarna till mig för att visa att någon förstår mig. i dagens läge måste jag förbjuda mig själv på att lyssna på låtar med bra budskap, det sätter mig i knipa just nu. tårkanalen kan öppnas då efter dagens händelse. lite blandade känslor, precis som bilderna ovan. men jag tänker inte låta mig själv blir klandrad på andras bekostnad. jag ska följa mitt hjärta i fortsättningen, vilket jag skulle gjort för längesen. jag har fått mina straff, inte alltid förtjänat dom men det hade till viss del sitt pris. jag har fått 3 pris i att vara lurad för det motsatta könet. vet ni hur situationen ser ut i mitt psyke just precis NU? earthquake. den kom från ingenstans idag med världens storm. förjävligt, MEN! jag har varit utsatt för samma earthquake förr så ett plåster på såret får heta duga. jädrans lekkär jämt. nepp! nog om denna leken, den suger. det finns inga vinnare i en lek för 2. för tillfället kan jag bara hata mig själv för att jag lät någon annan nå min gräns som jag inte visste själv fanns. the  boTTen is nåDD å det får bli avslutet på detta meningslösa inlägg. 
sorry, osminkad, äcklig, rödögd å ledsen. kan inte rå för ikv att tårkanalen var mycket öppen idag.

 
haters gonna hate.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0