godmorgon lördag



ja, godmorgon säger jag och klockan närmar sig halv 2. typ halva dagen kvar och jag har lite panik, är ju dendär festen idag nivet och systemet stänger om en halvtimme och har ännu inte fått tag i en langare. och klädvalet var ju inte det lättaste.

min dag började inte så särskilt bra heller så humöret är inte på högsta topp, men det ska vi fixa! står man emot all skit man får ta så är det bara att keep going säger jag :)
en ny header har ni förmodligen sett att jag fått, som jag väntat! har hatat att se min gamla bild varje gång jag går in och kollar bloggen. vit bakgrund med svart text var min önskan också och så blev det nu. tack igen för hjälpen Saraaaah! -------> http://sarahjohansson.myshowroom.se/ 
förhoppningsvis ska det bi lättare för er att läsa nu och mer kommer jag uppdatera för nu är som sagt headern och allt uppdaterat vilket gör att det känns roligare att uttrycka sig.


fan alltså, klockan drar iväg och här sitter jag i soffan och glor mellan tvn och dataskärmen. lär städa mitt rum och fixa inför kvällen, om de nu blir något utav de hela. hoppas på en bra dag en så solig dag som denna, en promenix skulle ju sitta utmärkt för att rensa tankarna också. aH, vad jag än tänker hitta på med idag tänker inte det hindra mig från att vara glad. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0