drömmen om ett leende


 
tog en trip till fina Örebro igår. var på 4 besök på sjukhuset efter förra operationen. KAN ha varit sista gången jag såg mina medhjälpare för att fått denna läppen och näsan förbättrad genom åren. var nästan jobbigt att säga adjö. att ha haft en av de 3 bästa kirurgerna i Sverige (inom mitt område) känns förjävla bra alltså. nöjd tjej och nöjd läkare! å hon gör bara sitt jobb. ni kanske har sett min kirurg när hon var med i ett tvprogram förra året, var nere i Afrika och opererade såna som jag fast med värrevärrevärre situation, tror det hette drömmen om ett leende. så nu har jag endast en operation kvar som tandläkarna får ta hand om, där jag äntligen kan få mitt efterlängtade leende som jag drömt om sen 14 år tillbaka! så det bästa till sist, är det inte så? :)
för om ni inte har tänkt på så ler jag aldrig med öppen käft på kort. men när den operationen är gjord, då skaja le stort som aldrig förr. har aldrig vetet hur det känns.

drog till Mariebergs köpcentrum efter, var så peppad för ja gillar att shoppa där men hitta en endaste topp bara, ett par fina vinterkängor(ovanligt att jag köper skor?), underkläder, smink aa allt såntdär tråkigt man kan lägga pengar på. fan vad fint det är i stan i Örebro alltså. satan va ännu mer sugen jag blev på att flytta dit nu. bara jobbet som fattas. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0