chilliN'

ja, då var det helg igen. Marten i Årjäng!
förra helgen hos oss då jag fyllde år på lördan nivet, det blev inte riktigt som tänkt men kan bara tillägga igen att Torsby suger, inte alls kul att fira sin dag där och marten sög i år, dåligt med folk..mindre än ifjol t.om. allt slutade bara med tårar osvosv. ja ni vet ju själv hur det kan gå när det blir för mycket av det goda. 
sen nu under veckan var jag ett par nätter hos min Daniel, myysigt :) å nu är han å super i Årjäng, förvånar mig inte om han spyr innan han kommit fram ;) haha nerå!
 
 
 ikv blir det en lugn kväll för mig här hemma, såna dagar och helger sker inte ofta för mig. men kände att jag behöver lite space. imorrn äre det 20-års kalas i Stöpafors, ska man gå eller inte är frågan? tema för att komma in var det också så det är väl bara att skaffa sig skinnväst! nemen skinntights borde ju heta duga. :) hoppas ni alla tar det lugnt med alkoholen ikv, påminn mig om det i morgon också isf! vore bra efter helgens bravader :)
 

som sagt, cambilder är skiten. isss thaaa shiT
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0