våld löser tydligen problem

 
tyvärr så råkar jag se ut såhär igen som jag gör efter en operation annars, ser ut som jag gjort läppförstoring ännu en gång men så ligger inte situationen till, fråga inte heller
på ett sätt är det bra att det ser ut sådär, för det är typ så jag vill ha, har blivit van storleken sen sist men detta lär ju vara borta om nåra dar. 
 
 


såhär blev det efter förra operationen då jag gjorde lyft på näsan och läppfyllning (maj 2011):
men grejen är den att idag ser jag inte förändringen längre, har blivit så van så att denna olyckan på bilderna ovanför skedde fick mig uppdaterad. det är ju såhääär jag fortfarande vill ha! förstår inte egentligen om jag inbillar mig och är van som jag sa, eller om det fortfarande var svullet efter, när operationsbilden togs, tråkigt isf. detta får mig att vilja göra lite mer, var i Örebro för cirka en månad sen till min plastikkirurg och hon sa ju att jag själv får välja. det kostar mig ju ändå inget. fast jag har fortfarande en obligatorisk operation kvar (implantat) som jag väntat/LÄNGTAT på hela mitt liv som också kan påverka hur läpparna lägger sig, så fett svårt val. om jag får chansen att vänta tills implantatoperationen är gjord och får se resultatet DÅ, kan jag nog bestämma mig. vore ju ovärt att fylla läpparna igen nu och sen när jag gjort implantatet kanske dom bli ännu mer utåt, mer än önskat, då skulle jag gråta floder. men jag kan fortfarande inte bestämma miiiiiiig.
 


bilder före läpp&näsoperationen där man kan se skillnaden på överläppen:
så himla mycket snyggare och fylligare på bilden ovanför å näsan är inte lika "platt" idag. sjukt glad dom som kan detta!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0