start of something new

en ny vecka har startat. måste bara säga att jag hade en greeat helg och vecka förra veckan trots att den spenderades i Torsby. dissade Score och kD vilket inte spelar någon roll nu, t.om Torsby dög i lördags, drog ut på hörnet med min finaste vän och dom roligaste boysen. :) 
Hagfors med Stöpa i morrn å fixa tåg-rälsen. som vi har i käften.
går och är lite spänd eftersom jag får svar från Norge denna vecka förhoppningsvis. vet fan knappt vad jag Vill förvänta mig.

90 dagar idag trorja tills jag stiger på flyget mot Egypten, ska bli oerhört skönt att komma ifrån Sveriges väder, alla bekymmer och skvaller som finns i mitt Värmland. behöver avkoppling efter detta händelserika 2012. vill finna mig själv igen och vad jag behöver, vem jag är!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0