stalKer

svettas. har precis haft en stund med solariet. har solat 3 ggr denna veckan och Diamonds med Rihanna lyckas komma alla 3 när jag försöker njuta, hur äre det möjligt? säkert förra helgens fel då det var ett jävla tjat om "laJk a DiAmonD". avskyr den låten. jag brukar ju aldrig tröttna på låtar har jag sagt till er, men hennes låtar på senare tid suger och man blir trött efter en vecka. för övrigt var det sjukt skönt att sola, har inte legat i solarium sen studentveckan trorja? så känner mig genast piggare med lite färg. 



tänker ta upp låten igen för den har en klockren text:
Thomas Stenström – Detsamma

Vi är förlorare jag och du, för ingen av oss vågar tala ut,
för ingen av oss säger vad vi känner, står vi här men vi är bara vänner.
Finns inga vinnare i lekar för två, inga vinnare de är bara så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0