sa aldrig att okej betyder skitbra

Halloween, vafan ska man fira det med alkohol för egentligen? helgen var väl helt jävla okej tills andras problem blandas med mina. men det får jag lägga åt sidan nu. nyktrade till rejält på lördan innan Faktoriet stängde, började frysa, tog min jacka och stod och kolla på alla bad-ass som om jag vore nykter å chaffis. undrade vafan jag gjorde där. insåg liksom att där på dansgolvet brukar jag stå och dansa häcken av mig bland många fiender dessutom vilket gör att jag känner vilket fuckat ställe att dra till. jag bor på helt fel ställe alltså, det bara är så. inte att det finns mindre idioter på andra ställen utan att det är inte same old shit varje helg i storstäder som här i småbyarna.

annars, mår jag fint och försöker vara på så topp det går även om jag flera gånger nådde botten.
jag måste erkänna, fan vad jag är stark. psykiskt, har gått igenom såHÄÄÄR mycket i mitt liv men tänker alltid att det finns dom som har det värre. så, nu har jag sagt något bra om mig själv och menat det för en gångs skull. whatever. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0