röttärsött

har ju haft mina funderingar på att färga mig vinröd, typ som på bilden. på nåt knepigt sätt skiftade det färg i ljuset å lite extra efter redigeringen och började tänka, vafan..rött är ju snyggt! men det äääär ju ett helvete att hantera. måste färga ofta och ett ännu mer helvete när man vill byta tillbaka. men ja, sugen är man ju ändå. röd är ju ändå en FÄRG man kan ha på !håret! som typ är det värdefullaste för mig och jag är lite feg när det gäller att byta hårfärger å grejer. så vi får väl se vart tanken leder. säkert ingenstans mer än att det finns kvar innanför pannbenet as usual. nejfan, måååååste natta kudden nu! godnatt. ska åtminstone försööööka somna. är fett trött, men ni vet ju att jag haft problem på senare tid. sånt är livet när kärlekstankarna tar över hela natten. guuud i himlen, jag ber dig: gör så jag får en sömn på Minst en timme. är det så mycket begärt? varför måste alla tankar flöda som mest när man vill stänga ögonen några timmar och bara slappna av? blir besviken på dig nu. om du nu vet att jag är så olyckligt kär kan väl du hjälpa mig sluta tänka på killen 24 timmar 7 dagar i veckan? skulle aldrig mer svika dig. 

rött är sött, gult är fult, grönt är skönt, blått är vått. äH haha, det sket sig ><

peace¥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0