psykologen själv

eftersom jag inte kan somna på kvällarna när tankarna flödar och jag exploderar får jag sitta här och vara astrött samtidigt som jag försöker hitta något jag kan spendera tid på. läser lite bloggar som resonerar rätt lika med mig men dom texterna tar ju också snart slut. finns inget jag kan göra?
kollade på "guy-code" förut, stämmer så jävla bra allt dom säger om förhållanden osv tills frågan ställdes: hur glömmer man lättast sitt ex? - man ligger med en främling.
riktigt SÅÅ ligger det väl ändå inte till? man kanske glömmer ex:et för stunden men sen när främlingen/one-night-stand:et dragit då, skulle känslorna helt plötsligt ha lagts ned? och det handlar väl inte om sex när man inte kommer över en livskamrat. man saknar väl goda stunder, situationer, skratt och händelser men även till en viss del det intima. som guy-code menar. men sex är inte allt, långt ifrån. sex är något man vill ha när rätta stunden är inne. första gången med en person ska va speciell, för man kommer alltid minnas den med vilken det än är. sex är inget man bara har (om man inte är desperat). det är det mest privata och intima man kan ha tillsammans. sex kan va vackert! - en stund man njuter av varandras närhet och öppnar sig för partnerns tillit samt trygghet. så säger jag.
låter som jag levt hela mitt liv och har all erfarenhet men som jag alltid säger, det är bara mina åsikter. dom kan va fel i andras öron samtidigt som andra öron fullständigt håller med mig. 
puss på er folket! ge varann lite kärlek nu, när det känns som tryggast och bäst, är det värt mest!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0