Norway

ja ni, jobbintervjun gick väl helt okej! känns bara som jag glömde fråga massor och just nu känner jag inte för Norge ändå, eller ja Gardemoen vore perfekt. vi får se! får besked inom 10 dagar typ angående igår :)
haha, å tydligen såg jag mycket äldre ut än 19. bara att tacka å ta emot!


har faktiskt sovit inatt, första gången på cirka 2 månader, men blev en sömn på 14 timmar vilket inte var alls dumt! har precis lagat mat här hemma och fixat lite tills pappa och Cicci kommer. ikväll blir det bara lugnt, kanske tar en liten promenix så jag får frisk luft annars ska jag bara tagga inför helgens match, borta mot Munkfors. jag råkade lura er och säga att den var nästa helg men icke, nu på lördag blir det fight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0