need indeed

godmorgon allihopa! det vita täcket har nu kommit. blää usch och fy. att man kan hata en årstid så förjävligt? 
varför kan det inte finnas bara ett enda land som det alltid är vinter i så får man åka dit med egen vilja om man nu vill åka skidor osv. gaaaah.
är uttråkad som ett as i denna lilla hålan. vill till kD å shoppa så ja blir glad. men har man pengar som arbetslös eller?  nääh. 2 veckor idaag by the way sen ja var på Norgeintervjun, så vart är samtalet där jag ska få ett ja eller nej? 
inget går som jag tänkt mig är i livet. måste snart sluta med favvosporten också, knäna pallar inte mer och ja är ynkliga nitton år? tragiskt. haha 60 i kroppen å 23 i huvudet är ju ingen bra kombination....ja, jag är äldre än nitton i huvudet.

men gud, det är ju snart jul igen. det mysigaste på året. granen, klapparna, släktträffen, maten, musiken, snön(only that day), stämningen. alltet-tinget ju! fattas i princip bara en pojkvän den dagen. som man kan få köpa klappar till och dela den mysigaste dagen på året med. med bådas familjer. mooooah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0