ignore the pain, but payback is what you deserve.

 
tjejen som kan grejen
örongodis


mina mest spelade listor. jag borde inte lyssna på musik ett tag. ni kanske har känt detdär nån gång att texterna kan ta orden ur munnen på er. som ni skulle velat sagt till någon, hur ni känner eller vad ni tycker. och just nu tar alla låttexter orden ur munnen på mig. har så mycket jag skulle vilja säga min bästa pojk-Vän. men får aldrig chansen, tragiskt nog. det skulle lätta på mitt hjärta som nu väger bly men utan några val får jag bära på det. jäkla börda! mot min vilja.



kan ha gått så långt att jag inte ens kan eller vill se in i dina vackra ögon en endaste gång till.


 
godnatt.

Kommentarer
Postat av: Ida

Gud vilken fin bild Louise! :)

Svar: ååh, taack så himla mycket Ida!! :)
LwowW

2012-10-30 @ 19:27:33
URL: http://iidasomfaen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0