hey way day

tog en liten paus från uppdaterandet, igen. ibland måste man få lite eget space också till livet. men iaf. var i Arvika hela förra helgen på marten och fick träffa mina tjejer! :) och som vanligt drack jag lite för mycket så livet verkar meningslöst, ja ni vet va jag menar, eller? tårkanalen öppnas å dedära. nää, slut på detta! ett råd som är jävligt logiskt och jävligt bra är: drick aldrig om du inte trivs eller mår bra i nyktert tillstånd!
det är DÅ man är känslig om man råkar få en droppe alkohol för mycket. hela ens liv dyker ju upp, negativt då åsså är hela kvällen förstörd. man vet ju själv att mår man skitbra, problemen är få och är glad innan man drar ut blir ju oftast kvällen lyckad också. jag har gjort detta misstaget alldeles för ofta, så nästa gång kommer jag stanna hemma. hatar att vakna söndag morgon och skämmas/skratta över mig själv hur töntig jag borde varit dagen innan? och låtit mig själv förstöra min egen och kanske andras kväll när man kunde ha shake-at ass på dansgolvet ist.

fan, jag är ung. problemen tar vi sen! lever mitt bästa år som ung nu när jag är fri och kan göra precis vaja vill så länge ekonomin tillåter. 
ogillar tråkiga människor.

 
haha! busfröna Frida&Izzy köpte sig en varsin peruk å gick ut sådär ;) alldeles för söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0