ha en bra helg världen

buhuuu, är trötter. har varit på fredagsträning, innebandy...sent :)
hade Linnéa på besök igår/inatt också, hihi skönt att slippa sova själv och ha någon att prata med hela natten, om precis allt. ja ni tjejer vet ju vilka samtalsämnena blir. tokiga som vi är!
har precis ätit jättegod sen mat, borde gå och lägga mig om jag ska orka med matchen i morgon men kan inte slita mig från facebook som alla andra ungdomar. sitter även och planerar morgondagens kväll, jag och Stööpa http://joohskill.blogg.se/ vill dra till Score (i Karlstad), är bartömning där och jag har ju lovat att köpa hela baren. haha (!?) men får la se om vi får med oss grabbarna som tänkt. 
jag tror jag behöver kommer ut på något roligt, nånstans där inga problem kan skapas med 'fel' personer. bara dra ut i en ort där man känner mindre med folk, ha kul och glömma den dystra hösten som verkligen gör en deprimerad och får en att tänka mer på sina problem och man gör dom nästan till större än vad dom är och vad man borde. vi människor är så lättpåverkade och ett litet ljus kan göra stor nytta för att kunna dra på läpparna lite mer under denna årstiden. kommer ni ihåg vad jag sa häromdagen? man borde inte förtära alkohol om man är i en depression som jag är nu. men nu är det Karlstad det handlar om, har aldrig haft problem där och vet inte vad som skulle hindra mig i morgon från att ha kewl. någon mer som ska till Score i morgon? eller vad ska ni hitta på med under helgen? :)

           
                
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0