alla kan vi spela en annan roll

Godmorgon söndag! har inte sovit 1 timme ens sammanlagt. har inte kunnat sova på 1,5 månad i princip. jag somnar, vaknar, somnar, drömmer, vaknar, funderar, filosoferar. åh, jag vill sova! så störande att man inte kan koppla bort sina tankar och det är ju på kvällen när man lagt sig till ro som man tar sig tid till sina egna tankar vilket gör att det blir ännu svårare att koppla bort dom. 

avskyr frågan man kan få av någon man inte sett på länge: "jaha, hur äre med dig då? :D"
jag: "ja..jo det är väl bra vettu! ;)"    och fejkar till detdär leendet lite extra och håller ilskan & tårarna inne. har lust att svara "jämför mitt midjemått mot vad jag hade för 5 månader sen."
ni kan ju såklart inte veta bara sådär om ni inte sett mig på länge att ni inte borde fråga hur jag mår, men säger bara att frågan svider. jag måste ju ljuga för mig själv och er andra på samma gång och jag ljuger Aldrig.



för övrigt har jag gjort allt och nått mina mål som jag skulle denna vecka. bestämde mig ju i måndags att det var en ny vecka med många nya möjligheter och att jag skulle ta tag i mitt liv vilket jag gjorde. så ikväll får jag unna mig mys till Solsidan och ha en rejält slapp vecka nu till veckan ist! :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0