behind these "honest" eyes

i morse när jag vaknade låg jag och snooza riktigt länge, eller. alarm har jag ju dock inte på när jag är arbetslös, men låg och dejtade kudden bra länge och kom på att domdär 16 irriterande/jobbiga sakerna med folk jag skrev förra veckan här kan jag nog göra en lista av och fortsätta på 17, 18..osv och göra den riktigt lång. för satan vad jag tänker ännu mer på hatande saker sen jag skrev den. som typ:

17. folk som döljer för sina vänner att dom är kär i ens ex. flirtar med ens ex eller döljer något överhuvudtaget med den personen.

18. otacksamma personer. folk som måååste ha lika mycket i värde tillbaka om man gjorde den en tjänst. menar inte bara pengar utan själva tjänsten i sig. kräver så mycket mer för enligt en del resonerar dom tjänster väldigt olikt andra. att det var så himla mycket av den att den behöver snäppet mer tillbaka. varför kan man inte uppskatta att man gjorde någon glad ibland bara och vara en schysst jäkla individ ist för att allt måste gå jämnt upp?

19. människor som säger En sak, MEN gör en annan vilket är typiskt killar. och eftersom dom flesta killar har svårt att prata för sig, ta konflikter blir det lätt att dom lovar saker som dom sen inte ens hade en aning om att han gått med på.

20. tjejer och killar som är otrogna. såg på fråga Olle igår då det handlade om otrohet, hur fan kan ens folk tycka att det är acceptabelt? Ingen någonsin skulle få en andra chans med mig om den hade bedragit mig. otrohet enligt mig bygger på bekräftelse och den bekräftelsen har jag inte behov utav. en bekräftelse där man vill t.ex nå målet att man kan få flera killar eller tjejer, få mycket kärlek, respekt, sex, ja allt på samma gång. jag håller mig till en som jag kan få allt detta bra av på samma gång ist! 
och andra skyller att otorhet är tecken på dåligt förhållande, ja men varför inte göra slut eller ta en diskussion med sin partner ist för att såra den? ingen tjänar på att göra så mot någon.- om det inte handlar om hämnd, som dom sa på programmet igår. men JAG som person skulle inte ens vilja göra det med hämnd, då är jag ju på minst lika låg nivå som partnern och mer därtill.

21. tjejer eller killar som lockar en annan till att tycka om den, drygar sig, leker med den, kan också va för att göra någon annan avundsjuk eller bara få en bekräftelse där med och sen helt plötsligt dissa graBBen eller bruden. åh SUCK på såna.. tycker så jäkla synd om den som får dissen, speciellt när jag kunde stoppat det innan det gick för långt men låtsades som inget, sa inte till den personen som gjorde så heller. men nää, ska inte klandra mig själv nu.


aH, fick bli 5 saker ikväll. blir bara irriterad, men måste bara för skriva på denhär skitsidan vad jag känner jämt. och som sagt, era val om ni väljer att läsa och sen tycka.

G'night lovers and haters! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0