1 vuxenpoäng till mig

haha! vågade smaka på lax idag. typ 10 år sen. har av någon anledning hatat något som var så gott så länge? fick någon fobi för lax/fisk någon gång bara för jag fick ett ben med i och ibland kan det ju smaka mycket järn osv om man råkar få fel bit, men idag satt den där den skulle! äntligen något jag gillar som är nyttigt :) när jag var liten älskade jag sån fisk och mos tillsammans. men ja, tillbaka till det då ^^
 
längtar tills i morgon kväll då jag får träna innebandy, dock ingen match till helgen men nästaa DÅ är det borta mot Munkors vilket betyder tagga mer än vanligt!!
Halloween, ska man köra på utgång då? ja vs. nej. fett svårt. måste ju leva snålt nu som arbetslös. äh, ska Stöpa ut ska jag med ut! puss på'na
 
 

Kommentarer
Postat av: ......

tjena snygging

2012-10-15 @ 20:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0