suckfuck

lördagkväll- spenderar den hemma i soffan. har fett tråkigt. ensam hemma. trött. taggar inför match i morgon. vill äta något gott ikväll. vill umgås med mina vänner. nääh, alla är femtiomiljarder mil härifrån. alla jobbar utom jag. nåt fel måste det ju va med mg eftersom jag inget jobb får efter typ 50 sökta. 1 jobbintervju som jag inte ens fått svar av än(en vecka försenad nu), vilket jag skulle få om det så blev ett nej. är fett besviken. tänker söka ett endaste jävla jobb till i år och det blir idag eller i morgon till Gardemoen/städa flygplan). stod med i Värmlandstidningen häromdagen så..ja? och får jag inte det jobbet med 3 års erfarenhet av fett noga städning som jag jobbat med på somrarna vette ja fan vaja gör. kan ju typ börja gräva min egen grav redan nu? blää på livet. 
vänner är far away. kärleken svek mig. jobben hör inte av sig. har inte heller nån större kontakt med vissa familjemedlemmar/släktingar. å allt är splittrat. och ändå ska man va lycklig av det man har och inte se ner på det man inte har. men hur ska det gå om jag inte har något av dom? frustration- hej!
är det inte nog med att det är höst....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0