sånt man vill uppleva igen.

 

att få bära min mammas bröllopsklänning på min självaste baldag kändes oerhört speciellt. den blev iaf använd mer än En gång! 
balen & studenten, fina minnen. jag skulle vilja uppleva allt mer än en gång till, fast ta vara på den tiden mycket mer än jag DÅ gjorde. så ni som har kvar det roliga; gör den veckan/månaden detta är, till ett finfint minne! 
trots att jag var så jävla depp på studentveckan och att balen kanske inte blev exaaakt som jag ville (runt omkring mej) så tyckte jag ändå att det var en fruuuktansvärt underbar upplvelse.
klassen, skriken på flaken, allt fix inför balen/studentdagen, prova klänningen och allt, musiken, supa spette, va lite extra fin för ett par dagar! wohooo ♥
har inte sagt det än här så får väl göra det; för jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten, FÖR JAG HAR TAGIT STUDEE EE EENTEEEN....fyfan va JA är bra! tjoooohej
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0