ring om du vill bli klippt!

klippte syster Malva i förrgår :) hon hade fått luggen mitt i ögonen men nu kan hon se tydligt igen! 
och en av dom första gångerna som hon blivit riktigt plattad i håret. så nu har jag lurat in även henne i en ond cirkel att hon vill bara ha plattat nu. fan, kan ju inte börja som 6-åring å slita på håret så. 


 
fattar ni vilken ära det var när jag skulle få klippa i detta håret eller? damn vad långt det blivit!
http://www.joohskill.blogg.se/

ja, jag borde verkligen gå till en frisör nu och "klippa rätt" lite, har inte varit där på 3,5 år nu! och är säker på att när jag klippt mig själv varje gång hittills har jag inte fått med varendaste litet hårstrå. men jag lovar, jag tänker gå dit så fort jag fått den hårfärgen jag vill ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0