not a bad day

            

lagade av mormors recept på bacongryta idag. å ni ser väl vad det är i mer? KINAMIX♥  skulle vilja bjuda er alla så ni får känna hur förjävla gott detta är, med pasta till!

är nöjd med min dag: handlat, sökt jobb, lagat mat, tvättat, städat, solat,  hunnit umgås med friendos.
enda jag inte hann med som också var det viktigaste: träna! men har innebandy i morgon så får se fram emot det. funderar på att dra till kD i morgon...behöver verkligen hitta en nyårsklänning innan alla som bor där redan har hunnit köpt upp alla "normala"-dom mest sålda-storlekarna. brukar alltid hänga kvar massa XXS och XXL, kanske ni känner igen? och känner att jag vill va ute i god tid i år, vill verkligen finna en klänning. fann ingen förra året så drog på mig ett par skinnshorts. har inte haft nyårsklänning på 3 år nu i år :(
hihi, Cicci råkade tappa allt mitt smink för (dumt av mig att ha sminkväskan öppen) så allt puder, rougen osv gick åt skogen så tänkte även köpa nytt sånt i morgon isf. H&M har alltid det jag behöver...


aww, Malva har varit ännu goare än vanligt igår+idag...så mysigt med såsyskon♥
ska nog dejta kudden nuja, ha det bra alla läsare. natti! puss från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0