nöjesfabriken

där spenderade jag min fredag och målet var att se Maskinen LIVE för andra gången i år. nejnejnej, ni vet ju hur det kan va på fyllan. man babblar och minglar och helt plötsligt drog klockan iväg. okej, kanske såg 1,5 låt. men resten  var ett enda k-a-o-s. är partysugen som fan fr det har blivit kaos dom senaste gångerna så väntar på en sjukt minnesvärd kväll men tänker tvinga mig själv att inte festa mer än en gång till innan nyår. har blivit för gammal för detta nu  (är inte ens 20 än) men kan va för att jag började alldeles för tidigt?. sen blir min plånbok besviken på mig när allt jag handlar är...borta för samma dag :( 
så ni som har jobb, fatta att jag inte kan bli med på allt hit och dit längre, som förr när man fick sin jäkla tusenlapp varje månad+ inackorderingsbidrag på slutet vilket gör att jag lyckades ha 3500 spänn varje månad jag fick lägga på vafan som helst för fick ju nytt nästa månad. nu har jag knappt den summan och som jag där lyckats ha kvar sen feriejobbet(impad av mig själv), pengar som jag då aldrig får tillbaka utan dom ska jag leva på till tidsfrågan är besvarad. hatar livet. hatar att man måste börja jobba, vill gå i skolan. ha det som förr. eller, ett jobb där man jobbar 1 vecka, ledig 1, jobbar 1, ledig 1. helst på nattetid för på dagen är jag trötter. städa flygplan, där har vi det. och det vet ni ju att jag även sökt så får bara sitta och hålla händerna som på lucia och hoppas på det bästa. 
ah, kan ju annars dra å jobba me boysen i Norge med vägarbete typ, va lite manlig när man väl får!


                                      here                           we                               go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0