grey monday

ny vecka och förhoppningsvis nya möjligheter. 
efter 9 år som innebandyspelare gjorde jag troligtvis min sista innebandymatch i livet igår. lagsport är inte riktigt min grej har jag beslutat eller så beror det på om man bemöter fler som inte borde va i en lagsport, kanske skulle ha lyssnat på pappa för längesen Då jag höll på att avsluta ett kapitel som längdhopperska. borde nog ha satsat på det ändå. mina knän mår inte heller bra nu. vi får se. å nu har jag hamnat i åldern där det är för sent att uppgradera erfarenheterna inom sport. att ha drömmen om att va i tv-rutan, ta världsrekord i längd kan jag ju bara lägga åt sidan nu. elden har slocknat. men jag har en stor dröm kvar som ni vet som inte handlar om sport utan att helt enkelt bara va sig själv, modig och ha självförtroende. skådespelare. det finns ingen åldersgräns för det. så nu handlar det bara om att ta initiativ och förverkla. alla val man gör i livet handlar bara om en själv och väljer man inget har man ju ändå valt, att inte göra något. verb-att göra. man gör saker precis hela tiden. du tänker, du kollar, du andas. tänk på det.

ska gå och gråta floder nu och tycka synd om mej själv. får ta ett glas vitt eller 2. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0