Kina has the mix

när jag flyttar hemifrån kommer jag käka Kinamix typ...24/7? extreemt gott, nyttigt och tar 2 minuter att tillaga. pyyyyyttelite vatten i grytan så äre klart. och under tiden fixar man ostmacka(hårt bröd) och juice. inga onyttigheter! å där fick man allt man behövde(utom ägg). så himlans gott när man kommer hem från träning också :)))

nej gud vad jag blev sugen på mammas bacongryta nu som hon gör av bl.a Kinamix. damn, måste lagas innan veckans slut! 

woho, klockan tickar. jag som ska upp halv 9 och häva färg i hårutväxten äntligen Och fixa mig inför hockeyn. lite shopping i kD innan vi drar till LLA hoppas jag på iaf! maybe. hoppas det är bra med er alla i den deprimerande årstiden också :)))

saknar mina bästaste & finaste vänner också, alla man hängt med hela livet.
puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0