h&m knows me


      
nya byxor som jag blivit förälskad i! stod dock i provhytten i 40 min och kunde inte bestämma storlek. jag är jättenoga när det gäller byxor/jeans. hatar när man går ut dom så dom blir slappa i röven, asfult! så jag tar alltid typ 1-2 storlekar mindre än vad man skulle som dom sitter INNAN man går i dom  för då går man ut dom till sin normala och dom sitter då tight alltid! (lagom hög midja är perfekt, man får alltid en rak snygg kropp) enkelt! men just dessa byxorna var ganska stora i storleken så t.om jag fick på mig den minsta storleken 34 (fanns bara 2 kvar Då så tror även många andra tyckte som mig), tänkte då på er mindre varelser som gärna vill köpa dessa vad ni ska välja för size. men när jag kom hem ångrade jag mig och drog tillbaka och tog 36 för dom andra blev för korta i benen. men nu är jag supernöjd och ska tvätta i hög tempratur så dom alltid håller sig slim.
Divided Black
glömde tillägga att det är dragkedja/gylf baktill.

Kommentarer
Postat av: ;)

hög temp, krymper dem inte då?

Svar: jo, och det är ju det jag vill :) eftersom jag bytte till större storlek!
LwowW

2012-11-20 @ 01:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0