hej hå så kan de gå

aptrött. kom hem kl halv 10 i morse efter en jävla roadtrip och galenskaper. Torsby-Karlstad(hoc
 
key)-Filipstad(galenskaper)-Molkom(vilse i skogarna)-Torsby..finally hemma i min säng.

1.Drog på hockey i LLA kl 5 och Färjestad förlorade för första gången när jag och Stööpa är där kollar?! 
drog till donken efter, åt som aldrig förr. skrattade. skrattade ännu mer. köpte med mat åt ett helt hockeylag typ.

2. Drog till Filipstad mitt i natten utan att åka vilse. anlände till stolpe&bjur. dom fick sina kalla cheesburgare osv...vi har väl micro vavava??? ah. kollade partaj. kollade massa funny videos. drog ut på galenskaper, eller vi SKULLE...aa först kolla ett spökhus, sen dra till en bana där man skulle kunna sladda (brukar kunna iaf) men nääH, slutade med att vi satt fast i första geggpölen, var som en hel flod. vi puttade på. varvade mätarn. njöt av geggen som täckte halva skorna. klockan fucking 5 på morgonen. tur det inte var snö -20 (hade bara skinnjacka). ca 1 mil från stan. vi gav upp och det var bara att börja knalla och gå...TILLS en räddare i nöden kom.
stackars bil, är fortfarande stående nere i geggan alone ute i öde skogen. kändes som man var på film. nya SURVIVORS typ. haha. oförglömlig kväll!

3. På hemvägen till Torsby åkte vi såklart över Molkom, DÄR grusvägen aldrig aldrig tog slut. man blev ju fundersam alltså när det stod 1,8 mil storvägen. bara skog skog skog. men aH, nådde fram tillslut. det roliga var att vi var ju inte vilse eller hade åkt fel, hade för dåligt tålamod bara när klockan var halv 9 på morgonen. sooo swEEt ju!

4. Min säng.  en av dom goaste gångerna jag sovit i den, å vaknade (som vanligt) med mobilen på bröstet, ett halvt sms skrivet, somnat ifrån osv. mmH kul. gick upp typ nu. är inte ett duGG taggad för 2,5 timmes träning. men som man säger: träning ger resultat och allt behövs inför helgens hemmamatch! 

säger bara en sak: tur att vi hade killar med oss på öde mark, annars hade jag dött av panikångest.
och nu efteråt kan jag inget annat än skrattta åt hela händelsen. fin torsdag-natt. ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0