grannlandet ger mej en andrachans

well well! hemkommen från MiROi, min jobbcoaching :)
skulle ju berätta idag vad som sker på torsdag- ska på en ny jobbintervju!!!! SÅHÄR GLAD! gäller Norge även denna gång, Gardemoen. ett steg närmare jobbet jag sagt jag ska ha efter studenten :D schyssta norrmän som kommer över hit och har intervjun ist (in Hagforce dessutom också) haha! wish me luck. twice.
 
för övrigt idag ska jag ladda alla kunskaper inför torsdan och ikväll är det innebandyträning som jag då inte ska vara delaktig i, mer än att tala om mitt besked om. tår i ögat ;(
 
blask-snön har anlänt men har väl som vanligtvis inte tänkt stanna. ser inte fram emot -10' till helgen. 
efter intervjun ser det just nu ut som att jag och Stööpa ska rulla vidare mot Filipstad på öppet hus (Spångberg), kolla läget osv! hoppas på allt annat än trubbel i öde skog och sitta fast i geggsamling.
 
 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0