dröl

nu håller ja på å går i väggen här hemma hur psykiskt påfrestande man blir som arbetslös. ska bli mer än underbart att åka utomlands om ca 73 dagar! den veckan ska jag ta mer vara på än studentveckan t.om. 
inväntar Stööpa, vi ska åka å leka pepparkaka. har hatat att sola solaruim förr men nu har det blivit min "ensamma stund" på dagen där jag ist kan koppla av ifred och få utomlandskänslan så bra som möjligt för en kort stund. det är vi väl alla värd.
senare ikväll ska jag försöka hälsa på mammsen & eventuellt ta ett glas vin med SKREllen. lillördan har även jag börjat "fira". jag ser det som "jippe, halva veckan har gått" eller "jippie,  en halv vecka kvar till helg då det ska firas på riktigt och alla ni som har jobb kommer äntligen hem..." ><   :)))) 

iaf...måste kila, ska fixa soppa till bilen, musik till usb;et osv tills Stööpa anländer!

 
på er finisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0