på hemmaplan igen

Är hemma på långhelg nu, känns skönt att pusta ut lite. Syster är här och hälsar på med vovven Alva, hon har köpt en urfin valp. gossigossi se ujjamejja!
å pöjken min är i Arvika, hoppas han inte saknar mej alldeles för mycket nu när vi är ifrån varandra ;)
nämen kan väl vara bra att vi är lite på avstånd med tanke på att jag typ bor hos honom i princip varje dag på veckorna. imorgon är det vårmarten, inget att se men bara för att det är hemmaplan så får man väl kika för traditions skull. Rednex kommer till T-town på lördag så lär bli lite mer drag här än vanligt iaf. kan ju alltid hoppas, yäää Torsby!


just nu tänker jag på att det är fan inte länge till Höljes vilket jag saknat nå enoooormt, ett av de bästa valen jag gjort att åka upp dit ifjol, tro det eller ej men that's it. man brukar väl säga att "det blir vad man gör det till" ja jag hade inget annat än kul i iaf. finns inga dåliga väder! vetniväl



här har vi Alva the one and only!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0