min andra halva

    
studenten är ju snart härt. Ska bli så himla kul men samtidigt sorligt eftersom ofta drar ju vissa efter gymnasiet, får jobb osvosv. Vet inte hur detta ska gå om jag inte kommer bo i samma kommun som min fina vän som jag gjort så mycket kul med. vi har allt det ingen annan har. ett band så starkt som ingen kan bryta av. vi får inte flytta ifrån varandra. vi MÅSTE ju fortsätta tsm. aH, du går ju media och jag handel. vi tänkte ju gå samma men nu blev det inte så vilket kanske också var bra så vi inte tröttnade på varandra, haha nejjjjdå :D men det jag ville säga var att du tar korten å jag säljer dom som en riktig affärskvinna skulle gjort. bra deal å sen reser vi till vårat U.S.A vi alltid drömt om. Du&Jag i nya season av The Hills, hell yeah! byebye sweden, hello Hollywood and L.A!
puss på dig min lilla sköna gröna höna!
du är den bästa
snällaste
snyggaste jag stött på under min livstid!



PEACE ¥

Kommentarer
Postat av: R O N J A

så fina ni är!

2012-05-18 @ 09:37:26
URL: http://ronjavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0