x

tänk att bokstaven X är så himla speciell, man glömmer nog att man använder den dagligen fast i sammanhanget "ex". detdär X:et kan ha negativ eller positiv påverkan i ditt liv, i mitt fall är det negativt...just nu. det har varierat från månad till månad, idag blev det negativt och har nog bestämt att så kommer det nog förbli. jag kommer inte ändra på det om jag så vill för det skulle va såå ovärt och ingen annan kan tyvärr ändra på det heller.
när man har gjort någon en tjänst någon gång förväntar man sig att få någon tillbaka, men i dagens samhälle Tar vi bara som det verkar och glömmer att Ge. jag är så himla ledsen när jag skriver detta nu, heh..alla tror att ja skippade skolan just idag för ett fuckin' prov, men nää..det finns faktiskt andra problem här i livet än ett ynkligt prov. det är jobbigt när man inte kan lösa problemet heller, vet inte hur det skulle gå till. då hade jag fått välja mellan några personer, men jag väljer nog då bort alla...raderar dom ur mitt problematiska liv och går i ide.
just nu känner jag att det spelar ingen roll om jag kommer få ta studenten i år eller inte. har inget att förlora? och det är bättre jag får jobba i min egen slowmotion takt.
2011 var ett av mina värsta år, ser ut som 2012 börjar ta över även om det gått knappt en månad. men jag bryr mig helt enkelt inte. har min värsta veckor kvar.
vill bara säga till en person som skriver väldigt detaljerat hur hon mår daglien på sin blogg att jag förstår henne, jag förstår precis innehållet i vad hon skriver, hur hon känner och vad hon tänker. jag tänker berätta det för dig, en ljus dag. men du? du är inte osynlig. jag vet att man ofta kan känna så, men man syns. alla syns och alla är lika mycket värda!


jag förstår inte vad jag tänkte med igår och dom senaste 3 åren? förmodligen med samma ärthjärna som det motsatta könet.


all those days are gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0