det är inte nån sagolik fantasi

suck. ett bra ordförråd skulle inte sitta fel nu. har ett långt inlägg framför mig, som ja brukar. men ja vet inte?
hade en jäkligt bra helg i graNNkommunen, där ja trivs! motade mej rejält att åka till Torsby klockan halv 3 inatt.
sov inge bra alls inatt, har sovit oroligt dom senaste veckorna.


ååh, vaja ska pluGGa Psykologi såhär på söndagskvällen då, men vad gör det när man älskar ämnet ja snackar om? men denna gång skaja göra en uppsats om Sigmund Freud, och ja hatar upsatser. man kan ju gissa när den skulle ha vart inlämnad i min värld ja lever i liksom?
min tårkanal öppnades förut, bara satt och väntade på att det skulle ske. bet på naglarna pga nervositet, pressning och ångest. det var en som sa till mej "ja ska sluta hjälpa alla andra så himla mycket med deras problem och ta itu med mina först och främst" tror ja också kommer köra på den dealen ett tag framöver. ja vet inte ens vem ja är längre. ingen annan heller, för man känner sig bäst själv. känslan av att ja kanske inte får ta studenten me mina underbara vänner till sommarn svider. har inte tillräckligt med poäng, ligger efter i varenda ämne och när det blivit så mycket på samma gång så har ja lagt de bakom mej, klarar inte av att se den läxhögen, proven och uppsatserna. på hemmafronten leker livet som om man vore osynlig. en syster som skapar konflikter för att man har en åsikt, inte håller med eller inte gör det som passar den. men man kan inte anpassa sig till alla andra jämt. aH ja vet inte. klumpen i magen är stor och ja svettas för ja vet inte vart ja ska ta vägen, vill bara gömma mej i en låda och bli skickad med posten nånstans där ingen känner mej alls. mina drömmar som ja alltid haft som även ni vet vilka dom är börjar slockna och de känns som ja kommer diSSa dom för att förtroendet blir sämre när ingen tror på en och ännu sämre när ja inte ens tror på mej själv längre. nej, ja sitter inte å skriver detta för att någon ska tycka synd om mej plus att man faktiskt väljer själv om man vill läsa om mina problem, mitt liv..på en fucking länk. haha, ja det är sjukt men jäkligt sant. åh ja har sånt lust å bara spy på alla som är dryga mot folk och kallar folk wannabe´s och dylikt. fan, alla är vi den vi är och så kommer alltid världen se ut. tänk förr, vi va apor..hur lika var inte dom? och nu, man inspireras av andra och var fan glad att någon gör det ist för att lägga ner energi på VARFÖR den blir det?! oj, den har samma jacka som den och den och guuuud vad världeen går under nu!!!!! trött på dryga fölk...mmmH heeej


saknar my beZt:friEnD av motsatt kön
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0