till du den anonyma

fick en kommentar häromdagen som kallade sig anonym, naturligtvis.
detdär med kommentarer är lite svårt, man vet aldrig om dom är seriösa eller inte. och JAG vet att den personen som skrev detta vet väldigt väl vem jag är!
men iaf, där stod det att jag skulle skriva ett inläGG om mitt hår, hur intressant det nu kan va...mmH visst, kan väl göra det någon dag framöver om det nu ska vara till någon nytta.
personen som kommenterade detta har försagt sig själv om att han eller hon vilket jag vet är hon, vet verkligen vem jag är. amäh pusspårej tjejen, du-har-IQ-int


neRRå, jag är aldrig elak så ska väl inte va neGGo när jag för en gångs skull får en fukKin' kommentar men aH. jag kan inte förklara hur jag menar, skrattar bara eller nåt sånt. :)
hah, ja för nu när jag kommer länka bloggen min på fb så kommer du ju kika in dirr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0