new year

min andra halva av hjärtat fyllde 18 vintrar på nyårsfirandet, in i det sista på året men nu är hon stor denna johannalarsson ;) så blev en kväll i kD med bra cheyer! Kronoparken först, sen Score...åh gud, jag tänkte inte på att man får jäääkligt lätt böter om man dricker offentligt i kD så jag blev tagen och dom tog mina uppgifter, väntar bara på att räkningen ska komma hem. klantlouISE! mmmH, jag å stöpa dansade häcken av oss, var kung i baren. jag hade nästan glömt hur det var att känna ruset av alkoholen, men fick till det rätt bra ändå..höövknack utta baUr "the day after yesterday".
haha, måste erkänna att jag är bäst på att stressa, borde få pris i det. det är enbart det jag gör hela tiden när jag ska någonstans. likaså i kD, stressstress för att hinna med bussar hit å dit, packa 5 min innan den kom som jag gjorde i söndags osvosv...ja, jag låter svetten rinna men är så jäkla stolt i slutändan att jag hamnade där jag skulle.


så nyåret var superduper bra, tills jag kom hem och fick reda på att det skett en olycka. en syster till min vän gick bort på nyår :( beklagar verkligen! och Elin? du ska veta att jag tänker på dig och finns där för dig om du vill prata!
det sker olyckor hela tiden och livet är så fruktansvärt orättvist, det får inte gå till såhär längre!
det gör så ont i mig att ens tänka tanken på hur du mår nu :(
ta hand om dig <3!


R.I.P Malin Westberg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0