LwowW

blev lite hastigt på slutet av förra inlägget, är egentligen inte riktigt färdig. jag var stressad(som vanligt) och snabbskrev på slutet men jag känner ändå att..det får heta duga för denna gång! för övrigt vill jag vara blond som jag alltid säger, för det är det som är jag, Louise eller ja..LoLLo. jag har alltid varit en skitljus flicka hela mitt liv. skiter i om det sliter på håret, mitt var ganska friskt ändå. efter studenten, byebye dark-hair!

kul å va i relaxen förut, tog mej en bira eller 2...klarade mitt rekord i bastun! woho. blev ej med på nån hockeyslashefterfest för lilla jag ska upp till morgonen, mot grannkommunen och kika på fotbollscup me söta Linnéa! :) mmmH mina ögon slocknar snart efter allt härj i Torsbybadet så najt!


hihi, här var ja å Ida först i badet förut!




/LwowW, it will be my real name.
snott det från JwowW i Jersey Shore för er som inte fattat det för många månader sen.

Kommentarer
Postat av: anonym

Kan inte du ta och berätta om ditt hår?

Är det löshår? Eller har det blivit så långt? Och isf hur gjorde du? ;)

Skriv ett inlägg om hur det är i självfall och berätta va du brukar göra med håret :)

2012-01-09 @ 11:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0