Degrassi madame.

vända-tillbaka-på-dygnet-dags? fan asså. borde skämmas. lägger mej när ja borde stiga upp. drömmer gör vi alla också, har drömt om samma person i över en vecka tills i förrgår natt. det sjuk är att händelserna utspelar sig på samma plats jämt i drömmen men det är inte samma händelser, som ett vardagligt liv. denna person hade jag lite konflikter med i förrgår och sen dess har den inte existerat i mina drömmar. Alltså jag börjar bli som den smarta tjejen i Degrassi-serien, någonsin sett? aH,  men nog känns det så för hon har ju sina drömmar hon med.


mina dagar under lovet har i stort sett bestått av sömn+ dator. lägger mej sisdär 3 på morgonen, stiger upp 3 på dagen, sitter vid datorn resten av kvällen ELLER läGGer varv, som är standard.
att jag har kvar några naglar alls tycker ja är busigt med tanke på hur ångest ja har för min feta läxhög, borde ha bitit sönder naglarna som för längesen...


d to the amn
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0