varför förtjänar man all dess börda?

Kan inte begripa att jag inte är trött med tanke på att jag bara fick 2,5 timmars sömn inatt. he-he. och satt fast med bilen i snön, i dike, upp igen och bara slira, har jobbat i Branäs idag(mycket stressig dag), suttit fast med bilen sen igen, inge vila och nu äntligen kvällen men fortfarande pigg?
har ni känt så att ni är piggare på morgonen om ni t.ex bara får 3 timmar sömn istället för 5? känns som man kommer in i djupare sömn efter 5 och blir man då väckt så är ju fortfarande 5 timmar för lite så man är ûbertrött, så antar att jag var pigg p.g.a väldigt kort tid! som en lång vila.
 
attans träningsvärk då! skulle visa puTTe hur stark jag var i olika gymövningar som resulterade att det var på tiden att införskaffa ett nytt gymkort. värk efter det lilla? haha pinsamt fräckt. 
annars? ja, första dagen för mig på jobbet idag. Gick jättebra och ser fram emot nästa gång men ännu bättre resultat. :) Sitter nu och kollar på Amercian History X i min ensamhet...bra slut på året.
 
 
för övrigt i mina ogillande saker är jag rätt trött/nöjd på
 
folk som:
skvallrar
ljuger
inte förstår att en människa ÄR en levande varelse, HAR en själ MED djupa känslor som är väldigt sårbara. väldigt.
jobbiga&tjatiga tjejer. åHERRe
tar kompisars ex ELLER någon man varit på G med. det påståendet kommer jag nog aldrig få sluta ta upp?! äckligt fittigt gjort är det. det folket är värda lika mycket som 0x0 blir, enligt mig!
 
tar inte upp mer på hatlistan ikväll, ska ju räcka till 2013 också. Men en sak jag har lärt mig av mina päron är:"behandla folk, så som du själv vill bli behandlad." och varför i hela friden kan inte alla tänka så? problemen skulle minska procentmässigt med höga siffror. mänskligheten är fan inte mänsklig längre. äckliga land, värld, människor without feelings. f u all <3
 
 
detta är bannemej jag. inte en dag yngre än igår!
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Alltså.. förlåt om det är mig du är arg på ang. "tar kompisars ex". Jag visste inte ens vem han var när jag träffade han för första gången, och att ni hade varit tillsammans fick jag reda på när allting var försent.. :/

Btw, angående jobbet i branäs.. Jag har också fått jobb där! Såg att vi arbetar på samma ställe, kul! :)

2012-12-31 @ 16:07:32
URL: http://nattstad.se/johsen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0